AlpejoHn Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei, AC kompressoren min er muligens gåen, da reimhjulet sitter helt fast, får vertfall ikke til å vri det rundt med hånda, nedi der.. Regner med det ikke skal være slik. Hvor får jeg kjøpt ny, eventuelt byttet inn den jeg har nå? Noen som vet hva det koster og etterfylle gass etter demontering? Mvh. Fredrik Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ligger noen på finn.no ganske rimelig Full tank med gass koster vel rundt 1-2000 kr. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ligger noen på finn.no ganske rimelig Full tank med gass koster vel rundt 1-2000 kr. Hvordan er det å bytte denne da? Må vel gjøres på verksted siden det er gass osv inn i bildet? Ser det er ganske så trangt og nedi der, så er ikke så gira på å bjynne å mekke nedi der :P hehe.. Kompis sa det var et verksted rundt her som tapper av gammel gass, og fyller på ny, samt trykktester systemet et par timer for ca 1500 kr. Og om han kan bytte kompressoren og så er jo det en grei deal.. Med mindre han skal ha en formue for det. hehe.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg