Roberto Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Skal selge Monte Carloen, 305HO, TH200R kasse, med automatisk overdrive, gått ca 33000 miles, en del nytt, motoren er småtrimmet, bilen ble lakkert i fjor med 8 lag klarlakk, og ser meget pen ut. Interiøret er svært bra, ekstrautstyret er: Eletriske ruter Aircondition Eletrisk baklukeåpner sentrallås Sikert noe mer jeg glemmer Den har bucket seats, gulvskifter, og cd spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Dette må være en av tidenes råeste biler... :D:D:D:D Hva har du tengt til å ha for denne skjønnheten da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by NOS666 Dette må være en av tidenes råeste biler... :D:D:D:D Hva har du tengt til å ha for denne skjønnheten da??? Ja, vet! Men jeg kan ikke ha den lenger, vil helst selge den til en eller annen som jeg kjenner (så jeg kan kjøpe den tilbake), men nå er det krise, så... Kunne tenkt meg 75 lapper. Det er da en god del nytt på bilen, den er veldig fin og i god stand som skrevet over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg