OpelFanatikeren Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Felger (10x18 5x120) stjålet igår ettermiddag eller i natt fra Rønneld i Skjeberg. (Østfold) Hvis noen skulle komme over de eller høre et eller annet ta kontakt på: 92 62 45 48 Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 fete felger. Var de montert på bilen? Skal si ifra hvis jeg hører noe. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hva slags felger er det? American Racing? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 american racing felgene dere sikter til torque trust II får man ikke i 18" så jeg lurer veldig på vordan felger dette er... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 american racing felgene dere sikter til torque trust II får man ikke i 18" så jeg lurer veldig på vordan felger dette er... Jepp Torq-Thrust II får du i 10X18 ja, American Racing-- Wheels Catalog II Custom Offset&style=405&desc=2-piece alloy, polished§ion=A dei felgene der ligner på American Racing Torq-Thrust M Shelby (Antracid) series 105 MSA American Racing-- Wheels Catalog M Shelby (Anthracid)&style=105MSA&desc=1-piece painted alloy§ion=A Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Felgene lå i eskene sine, helt nye og ikke påmontert dekk. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Det var jo synd.. Hvordan fikk de tak i de da? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg