Gjest sicarlse Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hos meg legger den gule reklamen for GPS seg over søkefunksjonen når jeg trykker på "search". dermed får jeg jo ikke skrevet inn det jeg vil søke på:( edit; dette skjer KUN med den gule reklamen for GPS, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Samme her.. har opplevd dette også flere ganger.. Med andre reklamer.. Kanskje pga opera? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 her også. men det er bare å oppdatere siden så det kommer en ny reklame istedet. men ble litt forvirra første gangen det skjedde. :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Samme her.. har opplevd dette også flere ganger.. Med andre reklamer.. Kanskje pga opera? Samme her med IE, må trykke refresh til det kommer en reklame som lar meg søke. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 helt på tryne.. Fiks det! Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Ja, fiks det! Utrolig irriterendes. Selv om man kan bare åpne den i en ny side eller å bruke scrollen nederst på siden, men det er fortsatt hinsides unødvendig og irriterendes. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 dette skjer da tydeligvis i alle lesere, men det er jo ikke alle reklamene. forbanna irriterende å trykke refresh heile tia, når linja vår er så treig fortia. og alle andre linken, feks i signaturer og sånt kommer opp i nytt vindu. men med ei gang man trykker på ( eller vil si "er uheldig å trykker") på reklamen, så svitsjes vi automatisk inn på den drittsia:) møkk altså. men for all del, denne siden lever vel på reklamen dere har her. så er vel egentlig verdt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Dette har ikke jeg merket pga at jeg har Firefox med Adblock-plugin:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg