slire_sladd Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 prøvd vinterdekkene enda. vurderer å sette vinterdekk på 17" sommerfelga, men lurer på om 225/45 blir i det breiste laget for vinterføret... ps. Hva er hemligheten? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 frontspoiler med grøftelys, hvor fikk du tak i dette? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
and87 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Tenkte jeg skulle opprette en tråd for bilen min, da det forhåpentligvis kommer til å skje ting fremover. Har en annen tråd her, men den finner jeg ikke igjen... :P Fikk bilen 01.06. Det som er gjort til nå er: -Sotet alle vinduer unntatt frontruta. (Måtte ta av på siderutene grunnet EU-Godkjenning) -Facelift frontlykter med Xenon og xenonmatch parklys. -Facelift tåkelys forran med xenonmatch. -Facelift baklys -Blinklys i klarglass -Simons lyddemper -Speilhus i chrome -S-Line Girspak -Chromelister rundt vinduer og under frontlykter (A6 style) -WaxGuard lakkforsegling -GAS 4ch forsterker -JBL 6x9 i hattehylle -12" MTX Sub Slik så bilen ut dagen jeg fikk den: Det ble egentlig ikke gjort så mye det året.. Bortsett fra at jeg gikk til innkjøp av GPS. Så kom vinteren... Og jeg fikk lyst på tåkelys. Kjøpte Hella Micro DE og modifiserte støtfanger selv. Det ble glatt.... Dette var rett før jul, noe som resulterte i at bilen var på verksted i 1mnd. Og dagen jeg skulle få den tilbake, sier verkstedet: "Vi fikk ikke tak i ny felg" Så var det bare å skulke skolen og kjøpe nye felger og dekk... Enda mere drittutgifter. Måtte gå for noe billig: Enda mer uflaks.. Cd-Spilleren min ryker, denne har gått ut av produksjon. Heldigvis har jeg GPS med MP3 spiller. Nytt år, nye muligheter! Men desverre er det mye skole og lite jobbing, og dermed lite penger. Dessuten suger russetiden lommene mine tomme... Men jeg får iallefall kjøpt meg ny frontspoiler med orginale tåkelys, ny lysbryter og diverse. Uten lys i: Med tända ljus: Ny S-Line girspak, DEILIG! :) . Sommerfelgene er solgt, og noe nytt og rått er bestilt. Desverre er det pengene som gjør at jeg ikke har de på, måtte ut med 9000kr bare i forrige uke, pga service utgifter. Fikk også en deilig smell, AC og kjølevifte snurrer på siste verset... Resultat: 7000kr i deler! :) Så hva vil skje fremover? Dette vil garantert skje: -Nye 19" felger -Sote sideruter forran igjen -Cd-Spiller, Pioneer DEH-P88RS -Rockford Fosgate Power frontsett. Bygge om dørsider forran. Ymse planer: -PS2/PS3 -2x 12" i lukket kasse -6.5" Frontsett bak -Ny(e) forsterker(e) -S3 front -S3 Interiør -Justerbart senkesett -Større bremser -Cleaning diverse steder -Alarm med fjernstart Hvor kjøpte du tåkelysene dine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Det er kanskje en idé å ikke sitere alt det bare for å spørre om tåkelysene? Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
and87 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Beklager, er ganske fersk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Fin tralle :) elsker de BBS felgene du har! passer på omtrent alle biler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Skjedd noe spennende her da? Feet A3. Akkurat sånn det skal se ut. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 ganske gammel tråd:p Men ja, vil vite "hemmligheten":) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
georgpersen Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hvor kjøpte du facelift lyktene med xenon, eller hvor får jeg tak i de? Er det bare å bytte om eller er det noe annet som må byttes hvis jeg kjøper sånne? Siter Audi A3 1.8t 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg