Noob88 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hei Lurte paa hvor jeg kan faa tak i stoff til interioor i bil? Noen plasser paa internet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Spørs litt hva slags stoff du ser etter. Leter du etter stoff til å trekke subkasse/stereo, kan du bla. skaffe det fra Bilradiospesialisten: Bilradiospesialisten Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hahahh, hodet mitt ble full av morsomme tanker når jeg leste overskrifta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 ¤¤ Velkommen til Installbay.no ¤¤ skaffer det meste. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Sorry for at jeg slenger inn en post uten relevans. Men tror det faktisk er den dårligste overskriften jeg noen gang har sett om trådstarter ikke tenkte over dobbelt betydning, eller den absolutt beste om han gjorde det :P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hørtes ut som en narkoman en som hadde forvilla seg inn her. når det da i tillegg så ut som stavefeil med "aa" istednfor "å". begynte å lure. skift overskrift! så kanskje ikke folk blir skremt av tråden din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 skremt? Jeg ble nysgjerrig jeg! :D Neida, ante at det var noe muffens når jeg leste tittelen... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg