Gå til innhold

sportseksos til slk??

Mr.Slk

Anbefalte innlegg

Noen som vet om hvor det er mulig å få tak i sportseksos til en SLK? Ikke supersprint, for det kostet ca 9000.- Noe mer overkomlig. Finner ikke noe på nett, og har ikke noe på jobb heller:(

BTW, om noen ønsker fin senking 30/30, så har mekonomen billig senkefjærer. 2500.- :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir å bygge selv da:P

http://www.vango.no selger kvalitets eksos etter det jeg vet.

simons er det bare å glemme.

supersprint er dyrt ja.

men det holder å ja:D

Kan jo kjøpe deg f eks torshov potte med 2x3.5 utblås(har slik jeg) åsså kjøper du ei mellom potte til vangbo.

så bygger du i 2.5" da har du grom lyd:D

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble den å kjøre med 30\30?, har du problemer med og komme over fartshumper etc?. kjører med 215x35x18"

blei faktisk heilt ok, hadde lyst på en senking som så original ut, å da var denne helt glimrende.

kjøre egenskapene har ikke vært noe prob. den ble selvsagt mye stivere da. men merket ikke så mye ellers.

215x35x18 burde gå helt fint det. har på 225x40x18 no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir å bygge selv da:P

http://www.vango.no selger kvalitets eksos etter det jeg vet.

simons er det bare å glemme.

supersprint er dyrt ja.

men det holder å ja:D

Kan jo kjøpe deg f eks torshov potte med 2x3.5 utblås(har slik jeg) åsså kjøper du ei mellom potte til vangbo.

så bygger du i 2.5" da har du grom lyd:D

hva ble kosten da, sånn totalt? jeg har simons på jobb da, jobber på mekonomen. Men dem leverer ikke noe jeg kan bruke.

har du fått det godkjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ble kosten da, sånn totalt? jeg har simons på jobb da, jobber på mekonomen. Men dem leverer ikke noe jeg kan bruke.

har du fått det godkjent?

for å si det rett ut da så suger simons.

jeg har rakrør med kun ei torshov potte(det høres ja) men ikke godkjent.

simons sine dempere demper for lite etter erfaring.

vet ikke hvordan det er med plassen under slk, men på 190n er det lite plass å da blir demperne for små.

vist du bygger i 2.5" fra kat med 2 middels store dempere så tror jeg det blir bra:) om det blir godkjent skal jeg ikke si:S

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider