dynaBel Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 .: RECARO :. .: RECARO :. .: RECARO :. Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg hadde lett gått for Young Sport. Setene leverer mest sannsynligvis samme kvalitet og sikkerhet, så utslaget går rett og slett på at young sport kan brukes av barn helt opp til 12 år :) Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 låner denne tråden jeg... setebeltet er for kort, finnes det noen lur måte å ordne det på? kan jo ikke kjøre rundt med en usikra unge i bilen:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 låner denne tråden jeg... setebeltet er for kort, finnes det noen lur måte å ordne det på? kan jo ikke kjøre rundt med en usikra unge i bilen:( det finnes forlengere til dette, men hvor, det vet jeg ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 .: RECARO :. .: RECARO :. .: RECARO :. Hadde heller valgt ett combi sete, feks Besafe combi. Ungen sitter mye sikrere bakovervendt enn forovervendt som recaro har. Minuset da er at du må bytte sete når ungen er ca 18kg. låner denne tråden jeg... setebeltet er for kort, finnes det noen lur måte å ordne det på? kan jo ikke kjøre rundt med en usikra unge i bilen:( Prøv på bilforhandleren, vet at noen har lengre seler man kan få kjøpt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg