B.T.i Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Heisann:) Fattern skal ha seg arbeidsbil, han ser da for seg "pizzabil" størrelse. Han er ute etter en bil som ikke må skrus på hver uke og har et snev av comfort.. Max pris ca. 80,000.- Forslag? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hmm, Caddy, Combo, Kangoo har vel noget i den prisklassen? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hmm, Caddy, Combo, Kangoo har vel noget i den prisklassen? Joda, disse er vurdert, men hvordan er kvaliteten her:)..? Sistnevnte kan en finne ganske billig som X-Postbil, men er usikker på om det er lurt å satse på noe som andre har brumlet istykker.. Noen som har konkrete erfaringer med enkelte modeller? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Kangoo, Partner og alle andre navn på den samme bilen anbefales IKKE! Har en partner som arbeidsbil (leaseplan heldigvis) og den har havarert 2 ganger før den nådde 50k! I tillegg skrangler det og smeller i "alt" når du kjører, samt alt for mye vindstøy. For å sette pungtum så har onkelen min en kangoo som arbeidsbil, og den har de måttet skifte motor på 4 (!) ganger! Nå er jo dette selvfølgelig garantiarbeid, men det øker jo ikke akkurat inntrykket =p Håper dette hjelper litt iallefall:) Edit: Må også ta med en kollega som har en partner med deres fremragende 4hjulstrkk system; Dangel (ja dangel!) som fungerte som en utmerket 4hjulssperre i fart. Dette på litt over 52k og skyltes totalhavari av fordelingskassen. :doh Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Så da blir det Tysk eller Japisk med andre ord?:wonder: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Vil nå tru at Caddy er et bra valg;) Onkelen min har hatt sånne til firmabiler så lenge eg kan huske og han kjøpte netopp ein ny:) Så vil tru at det er gode biler;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Ryktes at caddy er fine biler ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Combo er gode biler til formålet. Samme gjelder Ford connect. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ekspostbil er bare å glemme, ihvertfall de som går her er ødelagt og så skitten inni at man tar på setetrekk for å ikke skitne til kjeledressen. Ville valgt Caddy eller Opel Combo. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Mitt personlige valg måtte vært Caddy. Forrige jobben lot ansatte disponere bilene ved flytting eller andre praktiske gjøremål, og det var en bil som stort sett alltid passet til sitt bruk. Dessuten gruet jeg meg aldri til å kjøre den. Er en grei egenskap i en arbeidsbil :) Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg