noXelon Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg har akkurat kjøpt meg en Vectra A 95mod, jeg lurer på hvor det er lurest å kjøpe styling til den. Har sett litt på bsbildeler.no men synes ikke de har så veldig stort utvalg. Kan noen skrive noen linker til styling for meg. Skal ha vinge, frontfanger, grill, øyelokk eller forlenget panser, sideskjørt og bakfanger. Det er i allefall det jeg har tenkt på i første omgang. Gjerne kom med forslag til styling. Stylingen må ikke koste sykt mange tusen, men bare post det du synes hadde vært rått ;) Takk for svar :) Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 har noe her Superstyling.no Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Har funnet noe styling på Maxam-tuning.com Vet ikke om dette er en seriøs side, men er i allefall mye fint der :D Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
areb87 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 hndler alt mitt med maxam og har aldri hatt noe tull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Mye av stylingen er kopi Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg har sett på denne stylingen: Front: Superstyling.no Side: Superstyling.no Bak: Superstyling.no Rute: Superstyling.no Øyelokk: Superstyling.no Grill: Superstyling.no Lykter front: Superstyling.no Lykter bak: Superstyling.no Ser dette greit ut? Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 superstyliing har laaaang ventetid Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg