kris88 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Jeg har en golf 1989 1,8GL. Men det har kommet en dunkelyd foran i bilen for hver runde hjulet tar! Hvis man ikke gir gass eller gir full gasse kommer den ikke, men alt i mellom det så braåker det ganske mye!! Har skiftet høyre ytre drivledd, men til ingen nytte! Har også blitt mye verre i det siste. Noen som vet hva det kan være?? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Tipper hjullager eller drivknute Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 jeg hadde også en slik lyd fra min bil.. da var bakre foring til bærebroa på ene sia helt gåen + at begge fjærbeinslagrene var helt utslitte:) det var ikke kuler i noen av de;P Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg