carleet Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hun fikk den av kjæresten i gave, minnes jeg å huske. de får 20 000 i spons til deler på bilen i året av nbs, også ga han 250 000 for bilen, om jeg ikke husker helt feil.. ps: hun hadde den med på vw-audi treffet;) ikke på flisa, men hun var sikkert innom der å. fordi hun sov på campingen like utenfor elverum;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Litt kjedelig uten dekalene da:doh Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Syntes den var penere uten dekalene :P Men noe på siden hadde vært bra! Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Felgene har pick-it-up-and-run skrevet over hele seg... :D :D Pen bil! Uten dekaler og gitter dog. Hadde egentlig vært uaktuelt å ha den med dekaler for 20.000kr i året. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Bilen er norsk bildelsenter som har bygd og i det først året så kjørte sønnen til eier rundt med den her i byn... Går ikke bra ettersom det er klin orginal motor med bare en liten dump. ser ut som et ras med alle klistremerkene og neon begynner vel egentlig å bli litt kjedelig!? Var kult for 3 år siden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg mener iallefall den tok seg mye bedre ut med dekaler enn uten. Nå ble den bare trist og kjedelig. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Den spoileren ser litt feilplassert ut. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Skulle vel kanskje ikke vært plassert bakpå en orginal passat turbo, nei!? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Bilen er norsk bildelsenter som har bygd og i det først året så kjørte sønnen til eier rundt med den her i byn... Går ikke bra ettersom det er klin orginal motor med bare en liten dump.ser ut som et ras med alle klistremerkene og neon begynner vel egentlig å bli litt kjedelig!? Var kult for 3 år siden ;) motoren er god for 240 hk, men kjøres på et oppsett rundt 200 hk tror jeg. det er typen som eier bilen, bare renate som kjører den ofte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VestVolvo Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Sett den et par ganger i Bergen, ganske fet egentlig! Men den har dekor nå sant? Dem har ikke tatt det av eller noe? Syns den var fetest med dekor jeg. Siter -92 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Da var det den jeg så i helga da. Men husker ikke hvor. Kanskje den passerte dokka på tur til Hedmarken da.... Syns den var kjedelig uten dekaler, men kanskje en mellomting hadde vært fint.. Men den vingen..... vel, vel. ikke helt min smak, og som det sies, 200 hk og den høye svære vingen?. Men ikke bilen min. Smaken er som baken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Latterlig at FMIC'n er skjult bak hønsenetting spørru meg. La den synes, og noen polerte IC rør. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 vi var en tur på hovedtreffet med den ja. og på flisa for å se litt rally. pr. i dag er det oppsett for 200hk, men den er god for en del mer. dekor er nå fjernet for hellakkering. mulig de kommer på igjen. time will show. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Latterlig at FMIC'n er skjult bak hønsenetting spørru meg. La den synes, og noen polerte IC rør. nettingen i front er fjernet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg