Gå til innhold

Bredda passat på vei til Hamar!

Ranger emnet


Lunden07

Anbefalte innlegg

hun fikk den av kjæresten i gave, minnes jeg å huske. de får 20 000 i spons til deler på bilen i året av nbs, også ga han 250 000 for bilen, om jeg ikke husker helt feil.. ps: hun hadde den med på vw-audi treffet;) ikke på flisa, men hun var sikkert innom der å. fordi hun sov på campingen like utenfor elverum;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er norsk bildelsenter som har bygd og i det først året så kjørte sønnen til eier rundt med den her i byn... Går ikke bra ettersom det er klin orginal motor med bare en liten dump.

ser ut som et ras med alle klistremerkene og neon begynner vel egentlig å bli litt kjedelig!? Var kult for 3 år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er norsk bildelsenter som har bygd og i det først året så kjørte sønnen til eier rundt med den her i byn... Går ikke bra ettersom det er klin orginal motor med bare en liten dump.

ser ut som et ras med alle klistremerkene og neon begynner vel egentlig å bli litt kjedelig!? Var kult for 3 år siden ;)

 

motoren er god for 240 hk, men kjøres på et oppsett rundt 200 hk tror jeg.

det er typen som eier bilen, bare renate som kjører den ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det den jeg så i helga da. Men husker ikke hvor. Kanskje den passerte dokka på tur til Hedmarken da....

 

Syns den var kjedelig uten dekaler, men kanskje en mellomting hadde vært fint.. Men den vingen..... vel, vel. ikke helt min smak, og som det sies, 200 hk og den høye svære vingen?.

Men ikke bilen min. Smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår