kentiver Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Har lagt golfen min ut til salgs her på forumet, og har satt prisen på 16000, syns dere det er for mye? Blir familiøkelse snart så må ha meg større bil;) Bilen har gått 208.000 Siden jeg kjøpte den for 2 år siden har jeg: Satt i ny frontrute Nye fremseter fra en Corrado Sotet sideruter og bakvindu Montert nye 90" fangere G60 Bredding Emblefri grill ALLE utvendige lys byttet, og montert Tåkelys (Ikke tilkoblet) Byttet til Justerbare koni, også byttet foringene i dempertårnene Nye frembremser (Skiver og klosser) Lydisolert (Men bråker en del fra dørene) Er sikkert flere ting, ellers har jeg byttet olje og alt det med jevne mellomrom. Også montert ny starter, og dynamo følger med. Følger også med et Kinetik 1800Amp Batteri. Helt nytt og ubrukt, nyprisen er 3200. Er 16000 en grei pris? Trenger og selge ganske kjapt da jeg antageligvis har en bil jeg vil kjøpe nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Det hjelper mye med bilder og motorstørrelse/tilstand Eventuelt link til salgsannonsen din om det står mer utfyllende info der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Der er salgsannonsen, har ikke tatt noen bilder av bilen i det siste, men ser slik ut som på bildene på salgsannonsen, bare andre felger og nyere lysglass. Er 2 feil på bilen, venstre gti leppe fremme er knekt (fartsdumper:P) og dørhåndtaket på førerdøren mangler (DRITTHÅNDTAK). Motoren er i god stand, ikke noe oljelekasje eller lignende. Skiftet tennplugger og alt i vinter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 link:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Årsmodell er feil :O Det er ikke 2007..hehe=) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg