000 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hei! jeg er en amatørfotograf som trenger å få tatt noen bilbilder til bla portfolio. Så hvis noen ønsker å hjelpe meg med det og samtidig få noen litt ålreite bilder av bilen sin, så setter jeg kjempepris på det! ta kontakt på mail martinrj@gmail.com, eller send en melding her inne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ikke for å starte tråden din med en sånn uvennlig melding, men hører ikke denne tråden under "Annet Bilrelatert"? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
000 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ikke for å starte tråden din med en sånn uvennlig melding, men hører ikke denne tråden under "Annet Bilrelatert"? sorry.. trodde det var her jeg.. hvor det var ting som ikke direkte hadde noe med bil å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 synd at du holder te så langt unna, ellers sku me funni på noe ;9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hvis du kommer til Tønsberg eller vi kan møtes på halvveien så ;) Koster en halv bondegård bare å starte opp brakka ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
000 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 hehe, vet ikke om jeg får tid til det i morgen.. Men jeg kan jo si ifra hvis jeg skal til tønsberg, eller til Bergen for den saks skyld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg