Leif Harald Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Har flyttet prosjektet mitt. http://www.bilforumet.no/3-serien/169517-leif-harald-s-bmw-e46-update-29-05-a.html#post1879972 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ojoj, masse kule planer du har =) Hva slags interiørlister er det i bilen for øyeblikket? Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ojoj, masse kule planer du har =) Hva slags interiørlister er det i bilen for øyeblikket? ehm, vet ikke hva de heter(vis de har noe navn) Men de er hvertfall svarte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ok, det er ikke sånne black cube-lister? Er muligens interessert i slike skjønner du:) Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ok, det er ikke sånne black cube-lister? Er muligens interessert i slike skjønner du:) jeg vet ikke, har ikke fått bilen hjem enda. Har kun sett den på bider. Men om du er intrisert så kan du kansje kjøpe mine, skal ha meg carbon litser er planen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Noen som har forslag til hvilke frontlykter jeg kan kjøpe? skal ha angel eyes med blått lys. kom med noen linker til div slike lykter =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 ..eyes med blått lys.. OT. Det er veldig ulovlig Bare sånn at du vet det..:) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 OT. Det er veldig ulovlig Bare sånn at du vet det..:) å? alle nye biler har jo blå lys, vi har hat et par bmw x5er alle har det vert blå lys på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 xenon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 xenon?ja, er ikke xenon blått da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kommer ann på antall Kelvin pæra leverer, feks 6000k, 7000k, 8000, 9000k osv.. Alle har forskjellige fargeskjær i seg, jo mer pimp blå\violett farge du har jo dårligere er effekten på lysene. Ifølge det jeg husker. Men jo, xenon er som regel blått generelt sagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kommer ann på antall Kelvin pæra leverer, feks 6000k, 7000k, 8000, 9000k osv.. Alle har forskjellige fargeskjær i seg, jo mer pimp blå\violett farge du har jo dårligere er effekten på lysene. Ifølge det jeg husker. Men jo, xenon er som regel blått generelt sagt.. ok, takk. Men vis jeg kjøper Angel eyes som det står xenon på så er det blå pærer eller blått lys for å si det sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hvis du kjøper Angeleyes som det står Xenon på kan det være det de kaller farge temperaturen(les:kelvin) på lyset i ringene. Dvs. at det nok er blå/hvitt lys i ringene, -Pent. Jeg er som du ser pertentelig originalpolizei, Men jeg må si at Kercher imponerer med dette bodykittet, det ser virkelig bra ut, nå har ikke jeg sett stussen ennå da men, jeg tror dette kan bli pent. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Harald Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hvis du kjøper Angeleyes som det står Xenon på kan det være det de kaller farge temperaturen(les:kelvin) på lyset i ringene. Dvs. at det nok er blå/hvitt lys i ringene, -Pent. Jeg er som du ser pertentelig originalpolizei, Men jeg må si at Kercher imponerer med dette bodykittet, det ser virkelig bra ut, nå har ikke jeg sett stussen ennå da men, jeg tror dette kan bli pent. Takktakk for godt svar. Ja, jeg også likter det bodykitet ganske gått. Bakfangeren har jeg ikke sett enda :S men jeg har sett en på google så jeg regner med det er så jeg bestilte den ikke, prøve å finne en annen som kan passe til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg