Lunden07 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Har da tatt noen bilder av T4'en til bror min før den ble solgt. Vet det er elendig bakgrunner, men hadde ikke tid til noen jakt på det. Er også ikke verdens beste kamera heller. Men hva synes dere? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Syns så absolutt ikke dette var no dårlig i det hele tatt! Bilde nr #2 og #3 likte jeg best! Men bilde #2 virker litt utbrent i fargen, noe du sikkert kan fikse i PS hvis du har det / kan det =) Men alle begynner et sted innen foto, så dette er absolutt ikke no dårlig begynnelse ;) sett MYE værre :D hehe! Stå på ! :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Takk for tilbakemeldingen. Ja, kan prøve å fikse litt på de etterhvert. Bra du er litt fornøyd :) Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PvtXtere Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Likte bilde #1 og #4. Bilde 1 ha kunne vært, etter min smak, lysere. Men det er smak og behag:) Siter http://pvtxtere.deviantart.com/ If I was to tell you that I have a 22" cock, is that something you might be interested in? - Ari Gold - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Ok. Kunne muligens vært det ja. Gjort litt med noen flere bilder og lagt ut, samt et par nye. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg