Gå til innhold

Min 240 GL :D

Ranger emnet

BadMikke

Anbefalte innlegg

ok.. bare stress og få det rett og pent da :P men sikaflex kan man bruke det til og sette de på eller.. da går det liksom ann og få en litt penere kan på de vvett..

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk ;) hehe.. dama likte det ikke, men jeg syntes det var fett så jeg måtte bare ha noen andre til og backe meg opp :P ble nesten i en litt tøffel situasjon her gitt :S

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff har funnet mere rust på bilen :( i hjulbua.

men er det noe her som har peiling på hvordan jeg skal koble inn ledningene fra noenlyset jeg har i hattehylla og inn på en bryter? jeg har ikke peiling skjønner. så et lite bilde eller noe hadde hjulpet meg mye =)

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

:web leenge sia sist nå :P har gjort litt i mellom tia her da :P jeg haota rutene får litt reklame på og slikt.. og til onsdagen kommer 740 midkonsiollen i og =) måtte droppe turbo planen for jobben jeg skulle få gikk dritt..

men kan jo slenge ut noen bilder i slengen her da ;)

DSC00274.jpg

DSC00275.jpg

DSC00277.jpg

DSC00282.jpg

DSC00285.jpg

hva syntes dere a?

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen tanker nei.. :P

fikk 740 midkonsollen i går :D ble litt dårlig med bilder og slikt i går ( hmm.. var litt i dårlig form på grunn av bivirkninger etter skoleavsluttinga:P)

har noen bilder eller en liten "how to do" sak til meg på hvordan jeg skal feste denne? :S

takker for alle svar =)

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde og midde den midkonsollen litt Razz jeg kappa av hele biten der hvor girstanga skal stå, men jeg får det ikke til og passe. den blir jo alt for høyt oppe i forhold til brekke.. noen forslag på hva jeg kan gjøre?

jeg tenke på og kappe den i bånn slik at den kommer lengre ned mot gulvet liksom.. men jeg har ikke peiling jeg...

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...