Machagen Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Noen som kunne modde denne bilen: kunne tenke meg og se bilen i disse fargene: Helst med sort tak og panser Håper det er noen som gidder! Må lakke bilen igjen etter herverk, og hadde vært morro og se bilen i kæsj grønn eller orange. Hvis dere har noen forslag til farger er det bare å pitche de(-: På forhånd takk fra en trist vandaliser Honda eier! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 hehe Takk:popcorn Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 nei nei og NEI , skakke modde en DRITT :P den er FIN som den er hehe det veit du :P skal den moddes skal det være sort panser og tak thats it :P hehe . du vet jeg digger den bilen ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 nei nei og NEI , skakke modde en DRITT :P den er FIN som den er hehe det veit du :P skal den moddes skal det være sort panser og tak thats it :P hehe . du vet jeg digger den bilen ;) haha, måtte bare leke meg litt med tanken. :batman: den blir NH-583M New Vouge Metallic II Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 heh joa , men jeg tror hvit / eller oransje hadde vært bra jeg =) sort og for den skyld hehe =) its your choice hehe men husk jeg skal fortsatt ha den :P glac Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 her har du noen farge comboer som jeg mekka ^^ liker spesielt hvit og lyse blå hehe , og oranse er dig kos deg ^^ Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 heh joa , men jeg tror hvit / eller oransje hadde vært bra jeg =) sort og for den skyld hehe =) its your choice hehe men husk jeg skal fortsatt ha den :P glac Hehe, husker det. blir nok sølv med sort tak og panser! Selv om jeg DIGGET hvit, går og oransje! Ser ut osm det blir bytte av coilovers og bremser, blien skal bli 100% denne gangen! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg