nemo11 Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hallo godtfolk Nå er det lenge siden jeg har plaga dere med mine spørsmål. Men prøver meg mere jeg:drunk: Hvor mye av ledningsnettet må jeg ta med når jeg skal ta ut elektriske vinduer fra en bil?er det skjøt på det orginalet? Håper på raske svar for jeg er lei av å sveive vindu nå:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Er ikke værre enn å legge opp nye kabler. Det går rimelig kjapt. :) Ligger ikke opplagt kabler fra før av (bilen du skal bygge om på). Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 skifter du hele døra da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 skifter du hele døra da eller? Ja.fikk så bra tilbud på strøkne dører at jeg gidder ikke sette alt over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Dette er enklere enn jeg trodde. Med god hjelp av sierraboka til haynes så var det en lett oppgave å få vinduene til å virke Takker for innspill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg