Thomas` Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Har en '90 Golf som sliter litt. Det er et veldig lavt turtall på tomgang, og når jeg går fra gir til fri, dør bilen av og til, men som regel er det rett før den dør (batterilyset blinker febrilsk), men henter seg akkuratt inn igjen til det lille turtallet den klarer. I tillegg er det en helvete hosting fra motor/eksos når jeg kjører på turtallet, dvs. slipper gassen og lar giren ta over. Lyden er ikke slik når jeg gir gass. Noen ideer? Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 min var slik, og ble i orden når jeg bytta plugger:) fra nye biltema plugger til gamle bosch:) nå skal jeg kjøpe nye bosch eller ngk plugger:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas` Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Ok, hadde du den "hostingen" fra eksosen også? Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 har ikke kjørt med den:) men den harka litt av og til + at jeg hadde ettertenning:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg