The cowboy Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 vil takke for "racet" i dag.. var en hvit MB kasse bil, med gatebil stickers i bak vinduene, og Fana Power stående på panseret!denne lå først foran meg, så bak meg forbi rolvsvåg (rettning bjørkheim) må si at den bilen gikk steike så bra.. hehe ble en litt gøyere tur med den i nærheten hvertfall..:dj så igjen, takk for følget :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Pass på at du lager en ny topic hver gang du racer med noen! Spennende å følge med på! :) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 aner jeg sarkasme ovenfor? :) Men ja e rlitt dumt å legge ut hver gang man racer mot noen, har hatt lappen i ca en uke nå og allerede så har jeg racet 3 ganger, morro. :) Men lager ikke en ny topic hver gang jeg gjør det. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 vel.. nå skriver jeg noe her inne ca hvar 3.e år da men.. hehe!! og forresten.. det skulle være FUSA.. ikke FANA! my bad.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg