MeigSjøl Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Hei. har akurat breddet min kadett c med golf breddere:)så dukket det opp et spørsmål til de som har prøvd det før. det er den gamle kanten på skjermen som jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre med. skjære bort? "snitte" den og brette den in mot den nye? eller hva har dere gjort? legger ut noen bilder så dere får se. (bak) (bak) (fram) (fram) takker for svar og tips Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg sveiste den til golf "bredderne". Se prosjekt tråden min. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 var det mye pes å få det til? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Nei, gikk fint det. Eneste er at det er trangt og fælt og sitte å sveise der. Spruter masse oppi huet så ha på en lue som ikke tar fyr. Lagde mal i papp først. Teipa den fast og tegnet på innsia bilen, der som sidetrekket ved baksete er. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 den skulle du jo ha saga bort før du sveisa inn den nye skjermkanten. bare lagt den utapå eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Ikke helt med her nå. Sveisa du overlapp slik at det ble en liten kant igjen og hva man skal gjøre med den, eller snakker du om hvordan man skal sveise igjen det hullet langs hele hjulbuen? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 se på bildene hans, han har lagt golf buen utapå den gamle og sveisa den fast, da stikker org hjulbua ut under der. sånn det ska gjøres så ska du tilpasse golf buen, sage bort den gamle og sveise inn golf buen som om du bytter hjulbue.så må du lage den om litt ned på sidene av hjulbuen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 men for å hjelpe deg litt da ;) prøv å sag bort så mye som mulig som du kommer til av den gammle bua, så sprøyter du fullt med no hulroms greier oppi der å håper at det ikke ruster, så sveiser du den fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 jeg la den "breddern" utpå å sveisa den fast, så jeg har ikke skjært bort noe av den gamle hjulbuen. tenker nok at jeg må skjære bort så mye som mulig for hvis det er "hull" der så går det fort at det ruster;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 har nå sett på tråden din -supraguy- så jeg får prøve å gjøre slik du gjorde Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ja okey. Men du skærte bort selve kanten på buen som stikker ut? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 nei har ikke gjort det enda, har holdt på med å skifte golplater å sveist på bredderne men så gikk jeg tom for gass på sveis apperat. så har det vært litt styr på skolen i det siste så har ikke fått gjort så mye da:( Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg