scrat Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 jeg har en av de fiat demperne liggende på verkstedet ennå så kan sjekke, å den scania dempern må jeg høre med han som hadde den Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Hvor mye kortere er demperene fra saab? Ser at det står her at de er for korte til 40mm senk, så derfor lurer jeg på hvor mye senk det blir med de. Lurer på om det var dempere ifra saab 99 jeg,bare å dra til den lokale bilrekvisitasjappa og se hvem som ser like ut. Disse saabdemperne er irundt 80mm kortere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Lurer på om det var dempere ifra saab 99 jeg,bare å dra til den lokale bilrekvisitasjappa og se hvem som ser like ut. Disse saabdemperne er irundt 80mm kortere. Da må jeg prøve å få tak i det, det er jo helt rette lengden for meg....Blir spennende å prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg