tempo54 Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 :phatyo Ja det virker som det ja!Er ikke mye til for oss trafikanter, eller de av oss som vil bli trafikant! Hadde vært utenlands,kjøpt/fortollet doning,ordnet forsikring,og så idag 15.5,møter jeg hos mitt lokale vesen,og får beskjed om at nei dette kan vi ikke fikse før etter St.Hans!!:partyon: Er det noen som vet om Veistasjoner med kortere ventetid,slik at jeg kan begynne å kjøre før vi er langt inne i andre halvår-07?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 :phatyo Ja det virker som det ja!Er ikke mye til for oss trafikanter, eller de av oss som vil bli trafikant! Hadde vært utenlands,kjøpt/fortollet doning,ordnet forsikring,og så idag 15.5,møter jeg hos mitt lokale vesen,og får beskjed om at nei dette kan vi ikke fikse før etter St.Hans!!:partyon: Er det noen som vet om Veistasjoner med kortere ventetid,slik at jeg kan begynne å kjøre før vi er langt inne i andre halvår-07?? OM du tar deg en tur TIDLIG om morgenen og står i kø, så kan du nok få en droppin time og få bilen din registrert.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg