sgrevskott Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Her er da endelig noen bilder av bilen min. Det er som dere ser litt å gjøre, men ser for meg at mye skal bli gjort i løpet av sommeren:) Ting som er kjøpt inn og montert: DVD spiller med mp3, mp4 osv Skjerm nye midtlister rundt bilen feit lyd fra eksosen=) hvite fremblinkere Ting som skal gjøres: kjøpe delebil, skifte: dørene på førersiden høyre forskjerm panser (pga steinsprut) bagasjelokk (nabo'n har f... greid å ripe opp!) skifte motor til m50b25 så skal det på crystal clear backlights hvite sideblinkers hvite fremblinkere sorte nyrer fremme (540i v8) lakkes helt ned rieger lippe fremme fullt Krom/alu interiør m5 skinninteriør:rolleyes: hvite blinkers fremme=) De terningerne er lempet ut.. var forje eier sine:P stygg skjerm som skal byttes ikke bra=( men får snart ny=) hverken dør eller skjerm er bra, så alt skal byttes;) Skade på hjulbue bak. samme på begge sider. skal sparkles og lakkes Jeg er takknemlig for alle tips og tilbakemeldinger:) ER det noen som trenger deler til e34, så gi en lyd. skal ribbe delebilen i løpet av høsten.:) lakknr mitt er 252-3 calypsored hvis noen ville ha det. Sverre Edit: bildene vises=) takk for hjelpen! Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Vet ikke hvorfor, men ingen av bildene vises:( noen som har et tips? Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 se på adressa til bildene -> E:\Documents and Settings\Sverre Grevskott\Mine dokumenter\Mine bilder\bilen/CIMG0351.JPG De ligger på din data.. Last de opp på http://www.bildr.no og prøv på nytt ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Dette høres spennende ut men får desverre ikke opp bildene:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Da har jeg bestillt meg sånne angel eyes som du:) Tok det lang tid før du mottok de? Blir digg å bytte ut dem inpro dritten.. er bare spent på hvordan jeg skal åpne glasset:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 fikk ringene etter knappe 2 uker:) har vært opptatt med eksamner, prøver og shitt, så har ikke fått gjort det.. ta noen bilder når du instalerer dine da;) får se om eg får gjort noe før sommerferien.. Har forresten fått kontrakt på delebil no:) det ble en e34 525, samme farge som min.. svar skinn int.. 192 gamp motor som er gått latterlige 110 000 km=) med telefon og alt utstyr.. koster ca 14 000 lapper før moms..:) godt fornøyd med det;) Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 no funker bildene:) litt små, men dere får no en ide om hvordan det ser ut=) Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Det virker jo som et greit prosjekt dette da:) Men hvordan går det med hentingen av delebilen? Hvordan har du tenkt å frakte den til norge? Jeg regner med du bytter interiør etterhvert og da ellers hadde jeg hatt et armlene som er litt mer helt enn ditt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Er det disse baklyktene du har tenkt deg eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 bytter interiør ja:) det er fult skinninteriør i delebilen:) jeg skal kjøre delebilen hjem:) den er fult fungerende;) billig med bmw i tyskland vettu:d je, slike lykter skal eg ha:d får de ferdig importert til norge for rundt 700 kr:d Siter lev livet farlig! du overlever ikke uansett!:P BMW E34 520i(x) oppussing pågår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusWT Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hei. Jeg kjøpte for en stund siden en 520i e34 med originale lykter osv... Disse er vel heller RIMELIG kjedelige og mindre pene. Hvor har du funnet det lyktesettet til den prisen du nevner? Link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Her finner du mye fine lykter:) http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=bmw+e34+lights&category0= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg