Eirik** Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Jeg vurderer å kjøpe nye dekk og felger, men det er en del ting jeg lurer på 1. Kan man sett dekket på felgen selv eller må man ha folk til å gjøre det? 2. Med en større felg feks gå fra 14" til 16" blir det stor forandring når man kjører? 3. Hva lønner det seg å kjøpe. Sommerhjul eller vinterhjul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Jeg vurderer å kjøpe nye dekk og felger, men det er en del ting jeg lurer på 1. Kan man sett dekket på felgen selv eller må man ha folk til å gjøre det? 2. Med en større felg feks gå fra 14" til 16" blir det stor forandring når man kjører? 3. Hva lønner det seg å kjøpe. Sommerhjul eller vinterhjul? 1. Dette vel greiest å få gjort der du kjøper dekk/felg, de har sånn maskin:) 2. Større felg= mindre profil (høyde på dekket) = mindre komfort, men bedre kjøreegenskaper på fin veg. Hvilken bil er det snakk om? Du må passe på at rulleomkretsen ikke fraviker mer en +/- 5% av den originale. 3. Mener du dekk? Det kommer vel an på om du skal bruke de på vinteren eller på sommeren;) Det de fleste gjør er å kjøpe dyrere, finere og større felger som man bruker på sommeren, mens man har et "mindre pent" par felger med vinterdekk på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg