motherofallbombs Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg skal støpe nytt tak til innsiden av bilen min. Det jeg har nå er av en slags crappy 20 år gammel papp. Men har tenkt å bruke dette som form... Hvordan bør jeg gå frem? Har støpt litt med glassfiber og carbon før, men er usikker på hvordan jeg skal gjør det her. Siter Saab 900 Turbo, wheelspin might occur at any gear. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Blir vrien d der. tar vertfall lang tid, En ting du kan gjere er. legge brun pakketeip over heile pappgreia.(nedsida) eller plast. så legger du noken lag med DB450. etter dette får du avstøpning av toppen, deretter kan du støpe glassfiber ned i den igjen, så har du perfekt avstøpning. (men husk og legg plast eller noke imellom så du får skilt dei i etterkant.) Dette blir da noke dyrt, men det funker. Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg