OpelFanatikeren Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Søndag den 3. juni avholdes lokaltreff på parkeringsplassen ved Jarlsberg travbane. (Samme stedet som tidligere treff ) Oppmøte ved 14 tiden burde passe for de fleste. Sansyligvis blir vi der sikkert et par timer før alle drar hjem. For dere med gps er adressen følgende:Travveien 4, 3170 Sem Fra E18 tar du av på riksvei 312 mot Tønsberg, følg veien frem til rundkjøringen og ta av til høyre på riksvei 303. Så tar du inn til venstre mellom gatekjøkkenet og meny butikken. Fortsett rett frem og du vil se de oppmøtte. Vi samles for å prate om løst og fast samt vise frem Opelene våre, jeg kommer som vanlig til å knipse bilder. Håper du har mulighet til å komme Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Skal se om jeg få med meg den..er det mange som møter opp fra OMC eller blir det 2 biler bare??? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 pleier å ligge på mellom 10 - 15 biler, men håper så mange som mulig kommer en tur. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Får vel ta turen jeg vel... Menneh må nok låne bilen til far tipper jeg :P (Det er ihvertfall riktig merke) :) Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ser ut til å bli knall vær med sol og over 20 grader, dette blir bra folkens ! Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 jeg er redd for at det blir godt over 20 grader i solen i dag, husk solfaktor Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Da var det gjort. Her er et bilde, det kom flere biler etter bildet ble tatt. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg