zicoz Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Skal montere på ny plastikk i dørene mine nå, men siden det ikke har vert plastikk der sålenge jeg har hatt bilen har jeg ett spørsmål: Skal plasten festes på døra eller på trekket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 døra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Takker, og noen tips på hva slags festemiddel som funker bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 ducktape;p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Kjøpte meg silikon hos europris. Det funker fett! Går ann å ta vekk senere igjen uten å ødelegge noe..Klin på silikon rett på metallet og så tar du på plasten til slutt.. Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg