chiller Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Ser rimelig bra ut til den prisen man kan få de for i usa (under 3000) og lurte på om de var helt håpløse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 har ingen direkte erfaringer med de du viser til, men jeg har jvc kd-avx1 i bilen for øyeblikket. exad serien alle sammen, så regner med at de kan sammenlignes. noe lavere pre amp spenning og litt sånn, men selve prosessoren og bruken er vel sånn någen lunde lik. etter noen måneders bruk har jeg funnet ut at: du kan koble til masse rart :D lyden er fin, men det er begrenst med justeringsmuligheter. menyene er enkle å forstå, selv med få knapper på displayet. (var jo endel knapper på din da) skjermen er krystallklar. den bruker irriterende lang tid på å loade cd'er. den husker ikke hvor du skrudde av hvis du spiller mp3. altså hvis du stopper bilen, starter sangen du spillte på nytt den er litt stor. for å få plass til skjermen, stikker den litt på utsiden av festene, i forhold til "vanlige" spillere den stikker seg litt frem, alle legger godt merke til den. alt i alt en grei spiller. hverken mer eller mindre. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 ok, jeg var klar over det med at den AVX1 ikke husker hvor i mp3-fila du stoppa, men det skal være fikset i de andre utgavene. Litt surt at den stikker ut og frem, men tror det skal gå bra. Takk for innspill :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg