roysekk Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hei hadde biln min på verksted i dag for de skulle skifte foringene bak på "asklingen", men de kunne ikke jør det for de hadde ikke verktøy til det, de sa at jeg måtte på volkswagen verksted for å skifte det. noen som vet hvilket verktøy som blir brukt? Og hvordan man skifter foringene? Takker for alle svar:) Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hei hadde biln min på verksted i dag for de skulle skifte foringene bak på "asklingen", men de kunne ikke jør det for de hadde ikke verktøy til det, de sa at jeg måtte på volkswagen verksted for å skifte det. noen som vet hvilket verktøy som blir brukt? Og hvordan man skifter foringene? Takker for alle svar:) Jeg brukte bare luftmeisel for å få de ut og lånte ett spesialverktøy av min lokale vw-forhandler til å slå de inn igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysekk Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Veit du hva det verktøye heter?:) Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Verktøyet jeg bruker heter luftmeisel og sleggehammer. HEHE!! Alle verksteder med respekt for seg selv bør da klare å bytte de foringene... De sitter godt, men er ikke noe problem. Tar bare litt tid.. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Veit du hva det verktøye heter?:) Vet ikke hva det heter eller nr på det, men JEG ville anbefalt å få lånt det:) Lettere og sliååer å "mose" den nye foringen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damnation Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Sliter med det samme egentlig. Har funnet et verksted som vil ha 1000lapp for å skifte de. Vurderer det sterkt. Siter VW Passat 2008 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysekk Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 bynnte så vidt på det i går, skal sta å skru litt etterpå. snakka me en, han brukte ca 4-5 timer på dette. uetn spesial verktøy. men blir det for masse prakk så har jeg en time 6.juni med et verksted som kan skifte. Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysekk Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Har nå fått skiftet foringer:). gikk fint bare å bruke presse. Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg