thomasjojo Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 jeg har en slik Peugeot, og lurer på HVORDAN jeg får ut bilradioen som er orginal og som jeg skal bytte ut med en jeg har kjøpt. Noen som vet ?? .thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 du må helt sikkert ha spesialverktøy for å få løsna den. Gå til peugeot forhandler eller bilstereosjappe så klarer de helt sikkert å hjelpe deg på 2-3 sekunder! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 du har phase 2 du! er ikke helt hundre på phase2, men på 1 er det bare å bruke ett flatt skrujern på sidene.. bare i lirke litt rund baut så kommer den..kan jo prøve før du drar på BOS.. de skal jo ha penger for alt.. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 du kan og prøve å åpne hanskerommet. eller ta det vekk. hvis ikke det er for mye stress. de løsner lett med 2 flate skrujern og en liten dytt bakfra i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugDre Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Jeg har 96, er ikke sikker på om det var originalspiller som sto i da jeg kjøpte den, men fjernet den ved å trykke inn 4 tynne pinner i hvert sitt hjørne av fronten på spilleren... Hadde ikke sett den varianten før, brukte litt tid på å finne ut av det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg