Frogg_Frost Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 hei. lenge sea sist nå. fikk lyst til å lage en modd att. så her er det jeg har rukket å gjøre i kveld. altså en wip. kom med forslag og komentarer. Org: Wip: Edit: Jeg fiksa litt på bakfanngeren og litt. lagde noe som man kansje ikke skal ha på en nsx men... to faget. Kom gjærne med ting jeg kan gjøre. har gått litt tom for ideer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Sinnsyk nice! Beste bilen å modde og da ;) Skulle ikke tatt ett bilde bakfra og modda IC der isteden? Blir litt vanskelig me IC i front :op: Fortsatt: NICE Mod kis! :pray Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ikke mye vits å modde en bil som er så perfekt i utgangspunktet. Men,ja.Modden ser grei ut,eneste jeg stussa over er bakfangeren som ser borte ut. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Sinnsyk nice! Beste bilen å modde og da ;)Skulle ikke tatt ett bilde bakfra og modda IC der isteden? Blir litt vanskelig me IC i front :op: Fortsatt: NICE Mod kis! :pray hva er IC? Edit: ååå du mener intercooler? ja jeg vet at den skulle ha sittet bak når motoren er mittstilt. men den ble så fryktelig naken uten noe i fronten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ikke mye vits å modde en bil som er så perfekt i utgangspunktet.Men,ja.Modden ser grei ut,eneste jeg stussa over er bakfangeren som ser borte ut. nei jeg syns å att nsx er en bra bil fra før, men jeg fikk så lyst... Du har faktisk rett i att bak fangeren ser litt borte ut... men det gjør den jo på orginalen å. men jeg skal se om jeg skal gjøre noe med den... Tusen takk for at dere syns den var bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg