paulsberg Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 er det noen som kan skaffe meg et feilsøknings skjema til min motor? det er en 740GL 88mod B230F med LH2.2 innsprøytning. trenger å se hva som kan være feil når motoren ikke starter ved vanlig start. den starter lett når jeg bruker startgass inn i innsuget. kan det være bensin relèt? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ET Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 er kanskje kaldstarts systemet det er noe galt med da??? Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 er kanskje kaldstarts systemet det er noe galt med da??? mulig det. hvordan sjekker jeg det da???? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg