bjaa Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Halo Jeg ser etter en ny spiller til bilen, har kikket hovedsaklig på Pioneer, men er åpen for andre forslag og. Pris bær være rundt 3000 , kan strekke meg til litt mer .. Har kikket på diverse Pioneermodeller, som jeg kommer til litt senere i denne posten. Det jeg ønsker er en spiller med god kvalitet på lyden, jeg vet ikke om jeg har bruk for tidskomp og slikt, men vil gjerne ha 3 par med rca utganger, og helst "hi-volt", dessuten er det et pluss om spilleren er godt forberedt for ipod (som Pio 6900IB) Har kikket på følgende fra Pioneer, 6900IB, 7900IB og P88RS. Noen som vet forskjellen på de nye modellene 6900IB og 7900IB? Utennom at den 7900IB har USB støtte i spilleren. Ser man kan kjøpe P88RS billig fra statene, eller fra megabillig, er dette en spiller jeg bør vurdere? Får jo den til 3500 på mb, men er litt skeptisk til å handle en slik spiller, er jo importert etter som jeg har forstått, så er jo ikke en norsk spiller, men trenger ikke radiodelen. Ellers er det jo andre merker, som JVC og Alpine jeg har kikket på, har tidligere hatt en eldre JVC AVX spiller eller hva de het, de med liten skjerm og DVD støtte, som ikke er å forakte heller, bør jeg muligens gå for en av de nye JVC spillerene med DVD? Kom gjerne med synspunkter og forslag, på forhånd, takk! :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 hei vi er i samme situasjon, er også på jakt etter ny spiller til ca 3000,- har egentlig sett på mye av det samme, pioneer 6900 har vert mest interessant, men også den JVC spilleren, koster 4000,- nå, før kostet den vell 7000,- men når jeg ser du sier at p88RS koster 3500,- på megabillig er jeg litt usikker. for det er drømmespilleren:) grunnen til at jeg har så lyst på den er enentlig ikke pga alle de avanserte funksjonene, men det nydelige utseende. er det noen som har denne og kan fortelle litt om den? er det trykt å kjøpe fra MB? leveringstid? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 http://www.dynabel.no har masse alpine spillere til sterkt redusert priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 P88RS! herlig spiller:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 den er min:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 http://www.dynabel.no har masse alpine spillere til sterkt redusert priser. Det så jeg! Så lurer på om jeg rett og slett må gå for en 9855 kanskje, ser ut som den gir meg mest for penga nå ,selv om jeg er litt skeptisk til Alpine, men det er nok kun fordi jeg aldri har hatt en, eller prøvd en.. Den har hvertfall flest funksjoner og er nok spilleren som gir best lyd for pengene kanskje, er i tenkeboksen enda jeg, men heller litt mot Alpine nå. Vet ikke om jeg trenger ting som tidkorrigering jeg, kansje det heller bare blir værre lyd for mitt vedkommede, i og med at jeg som regel pleier å bruke et kvarter på å stille inn, ikke et kvart år :p Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Alpine og Pioneer er de desidert beste spillerene på markedet etter min mening. Finnest sikkert mange andre gode merker også men tror ikke de er på samme nivå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg