DaButcher Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hei, Jeg tok taxi hjem fra byen for et par dager siden og det var seff en Volvo V70. Hørte det var grom lyd, så jeg kommenterte det til sjåføren og da kom volvopraten i gang.. Etter vi snakket litt om v70, m.m., så nevnte han at han holder på å bygge opp en amazon sleeper. Han har stroket en b20 til 2.2 liter og compressormatet den. Bilen skal visst være en sort Amazon og den blir bygget opp skikkelig :-) Anyhow, kanskje ikke så spennende uten bilder, men jeg må si jeg håper jeg får se den bilen en gang i aksjon.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHRIS89 Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hørtes gromt ut! :D Håper ønske ditt blir oppfylt. Siter 91 - VW Golf II 70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg