|Massern| Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hei. Noen som har bilder av noen beige farger som de har fargekoden til også? Sikkert et skudd i blinde, men skulle hatt noen idéer til farge jeg skal ha på halve bilen min når den skal hellakeres snart. Mads Kristian Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 jeg kan skaffe deg noen fargekoder, men blir værre f inn bilde:P så da er det vel ikke noe poeng? :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 ta deg en tur til noen som selger lakk :) du får aldri et skikkelig inntrykk av lakken på et bilde dessverre :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Vet forsåvidt det, men skulle bare ha en pekepinn:) jeg kan skaffe deg noen fargekoder, men blir værre f inn bilde:P så da er det vel ikke noe poeng? :) Nope. Og har dessuten funnet meg fargene jeg skal ha, så da er ikke dette noe problem lenger:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg