Lili Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Ja da var min Audi A3 Sportsback endelig ferdig til sommerenJ Den 15 Desember 06, så var jeg og leverte min Audi A4 (BLACK BEAUTY) i molde. Var trist men ok. Rett etter så var jeg på Møller Trondheim og bestilte meg en ny Audi A3 Sportsback 2.0 TDI. Utstyret var: Svart taktrekk, sportsstoler med skinn/alcantara, lyspakke, aludekor, xenon/bi-xenon, ryggesensorer. Når det var gjort så var det bare å bestille det utstyret som skulle ettermonteresJ Bilen ble bestilt i des, men den kom ikke før midten på feb. Så det var og tid å bestille utsyr påJ Da ble det bestilt: full rieger styling, bagasjeromsvinge(org), Barracuda Nevada 20” felger. Justerbart senkesett. Vinterfelger 18” org.rs6 felger, med nokian dekk. Og Komplett Alpine anlegg. Det innebar 2 stk.12” R.serie, Alle høytalere i dører R.serie. 2 Forsterkere 1,mono blokk, 1, 4 kanaler. 4 skjermer der en skjerm var touchscreen med dvd spiller(dobbeldin) 2 Kondensatorer. Og en hel hau med kabler J Bilen kom i midten av februar, å når den ble hentet ut så kjørte jeg 9 mil, så var det ribbingJ Her er noen bilder av prosjektet. Har ikke bilder av når jeg slipte og tilpasset stylingen men håper bildene som er blir bra nokk. Tar i mot Ris & Ros. Dette er under ledningtrekkingen og monteringen av anlegget. Valsing å prøving av felger:) Så etter mange mange timer så ble den slik:):) Bilen blir sikkert å se på forskjellige treff til sommeren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 denne ble jo nydelig!:D Bra noen andre bygger i nye audi a3en! :) Er litt missunnelig på singleframgrillen din :S Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Fint prosjekt :) Litt mer bilder inni kanskje? ? Hva slags motor er det i kjærra da?? 2TFSI? Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Skal prøve å ta noen flere bilder innvendig. skal legge dem ut så fort som mulig:) Det er en 2.0 TDI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ah, ok :) Er jo en ypperlig motor det og med en serial chip ;) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Har tenkt å chippe den på ES-TUNING i Tr.heim. får rundt 420 nm. sa de:well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Har tenkt å chippe den på ES-TUNING i Tr.heim. får rundt 420 nm. sa de:well: Jau, mutters 130hk pumpedyse ga fra seg 410nm!! mye trøkk fra 2,200 - 3,600, meget eksplosivt, like the good old audies ;) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Sprek bil! Denne likte jeg, ikke minst felga.. 20" er rått. Profil har du på dekka? 30? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Bruker du RNS-E som hovedenhet? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Snasen bil!!! Men man blir ALDRI ferdig med en bil, alltid noe man vil gjøre med den! ;) Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Det er 225/30. profil ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Flott a3!! Håper jeg får gleden av å se den i løpet av sommern! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwrshart Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Nåå..han e morsk han Lilli da sjø....:hello:.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Gjennomført pen A3! Very najs! ;) Likte denne veldig godt! Plukk pokaler! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Lav og fin den bilen din :) Siter you've just been passed by a.... GIRL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg