Gudim Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Fant en annen volvo som kanskje er mer interisant, er eid av en voksen mann, gått 185000, eu godkjent til høsten 08 og årsavgift betalt, er vist meget strøkent intriør, og utvendig ser den bra ut, eneste er rust i en kanal men det går jo å fikse... Orginal diffsperre er det også, men det jeg er litt "skeptisk" til er at det er 4 gir, noen som har noe erfaring med dette? Link til annonsen http://tinde.no/au/car.tas?Ref=1485037 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudim Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 ingen som har noe å si om den bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jo! 86 er en skikkelig dritt-modell! Eneste muligheten til å holde den rustfri er å kun kjøre på sommeren når det er sol! Jeg sier absolutt ikke dette fordi jeg kjenner tomas altså! :) Et godt forslag: Kjøp den av han eldre typen også selger du diffen til meg når du må bruke penger på å ha sveise rust! :D Hihi ;) Jeg bare tuller jeg, men at 86-mod 240 ruster, det er det mange her inne som kan bekrefte. Ellers så jo bilen super bra ut.. Jeg ville gjerne hatt den, om det ikke var for at det var akkurat den årsmodellen. =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudim Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jo! 86 er en skikkelig dritt-modell! Eneste muligheten til å holde den rustfri er å kun kjøre på sommeren når det er sol!Jeg sier absolutt ikke dette fordi jeg kjenner tomas altså! :) Et godt forslag: Kjøp den av han eldre typen også selger du diffen til meg når du må bruke penger på å ha sveise rust! :D Hihi ;) Jeg bare tuller jeg, men at 86-mod 240 ruster, det er det mange her inne som kan bekrefte. Ellers så jo bilen super bra ut.. Jeg ville gjerne hatt den, om det ikke var for at det var akkurat den årsmodellen. =/ Det som var av rust på bilen var i en kanal, ellers var det lite. Den er heller ikke kjørt av ungdommer, sier han da:P Men han virker som en serriøs person! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg