Gå til innhold

Stygge Dasser fra Jorda Rundt........

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

Jo det skal jeg si deg.

 

 

Forestill deg deg selv full å jævlig. Du kjenner fyllebæsjen presse, og eneste toalettet du har i nærheten er en nedpissa, luguber dass. Jo, smart som du er, så gir du faen i å tørke vekk pisset som var der fra før av, og tar heller å holder skinka et godt stykke ovenfor selve doen, og stoler heller på at balansen din skal kunne holde deg unna urinet.

 

Men balanse og alkohol har vel aldri vært noen god blanding..

 

"oops"!

 

Forstår du nå?

 

Så neste gang du skal på do, så kan du jo prøve litt hardere! Jeg er sikker på at du og kan klare det.

 

(PS: jeg har alltid holdt meg innenfor ramma... ;))

 

Prøve hardere du liksom:D

 

Vet, hvis jeg skal drite på et offentlig toalett så er det en lang og tidkrevende prosedyre på hvordan det gjøres.

 

1: Først dobbel og trippelsjekk hvor mye dasspapir som er tilgjengelig, det hjelper ikke hvor fin bil du har, deilig dame du har osv. hvis du går fri for tørk offentlig.

 

2: Jeg vasker ringen 5-6ganger med tørkepapir, vann, såpe etc før jeg i det hele tatt setter meg nedpå, må vaskes både over under og langs sidene. Hvis jeg skulle være så uheldig å få urin eller liknende på meg, så må jeg automatisk ta livet av meg:op:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dasen som ikke lukta så godt, dette var også en dass vi måtte betale noen usle pesos for å komme inn på...

 

Fy f..n for ett høl:

SUC51364.jpg

 

Ikke vann i dassen, og varmt = jævlige lukter...

 

Vansken var heller ikke akkurat delikat:

SUC51365.jpg

 

Skikkelig digg å komme in der når du har sitti på buss åtte timer å bare har lyst til å tømme rennamagen:flushit:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naaaa skeeeptiiisssk....

 

Dårlig erfaring ratt?

 

da er de mer mandige enn Chuck Norris...og da får de være i fred...eller..hmm..

 

Hehe. tja, litt.

Etter å ha gått i klasse med bare gutter i snart et skoleår, så har jeg mildt sagt blitt påvirket..

photojournalism. hello

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve hardere du liksom:D

 

Vet, hvis jeg skal drite på et offentlig toalett så er det en lang og tidkrevende prosedyre på hvordan det gjøres.

 

1: Først dobbel og trippelsjekk hvor mye dasspapir som er tilgjengelig, det hjelper ikke hvor fin bil du har, deilig dame du har osv. hvis du går fri for tørk offentlig.

 

2: Jeg vasker ringen 5-6ganger med tørkepapir, vann, såpe etc før jeg i det hele tatt setter meg nedpå, må vaskes både over under og langs sidene. Hvis jeg skulle være så uheldig å få urin eller liknende på meg, så må jeg automatisk ta livet av meg:op:

 

Et annet hot dasstriks er å legge papir på ringen slik at du isolerer vekk "trailer bakteriene".

Et annet dasstriks er å legge papir nedi do for å hindre at det spruter opp igjen på skinka når avføringen treffer vannet i dassen

 

Så et ekkelt dasstriks; tørk deg i rompa uten å løsne papiret fra rullen, deretter ruller du det inn igjen. En garantert suksess

 

Noe flere dasstriks?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Tomas (titti) du er syk!

2: Dr_BASS: det må være en spesiell opplevlse å ta tak i en dassrull som man da finner ut at er brukt =P

3: trådstarter: møtt 2 jenter fra grimstad på tur? De hadde møtt flere fra norge som også var på tur jorda rundt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3: trådstarter: møtt 2 jenter fra grimstad på tur? De hadde møtt flere fra norge som også var på tur jorda rundt =)

 

 

Hmm, ja har møtt noen jenter fra norge ja, var de på Fullmånefest på Koh pangnag for en uke siden? Eler er det noen som kjenner noen av de andrejenene på turen min? :)

Vi er en grupe på 26jenter og 4gutter, så det er ikke umulig at de har møtt noen av de andre

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skrive hvor du er.. ;) Dvs, hvor bildene er tatt..

 

Har vært i diverse land selv rundt omkring.. Den andre verste dassen jeg har sett, var i Lyon i Frankrike, faktisk..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ;) Godt poeng EspenS

 

Hmm, ja har møtt noen jenter fra norge ja, var de på Fullmånefest på Koh pangnag for en uke siden?

 

De kom hjem for en liten stund siden etter å ha vært i usa i allefall noen uker... Men det var flere fra norge som møttes rundt fifi-øyene (trur jeg det var) også hadde de visst avtalt å møtes for en fest på en av de store øyene der...!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skrive hvor du er.. ;) Dvs, hvor bildene er tatt..

 

Til nå kommer alle bildene fra små mexicanske småbyer. Dvs jeg ikke aner hvor jeg var.. De jævlige dassene var alltid på busstasjonene vi stoppa på når blæra var overfull og skreik av smerte

 

 

Det virka som en grei kjønnsfordeling! Da er man jo nesten bare nødt til å få seg noe :P

 

Men når du reiser 5mnd med nesten bare jenter, tror du ikke det blir for mye problemer og mas hvis du begyner å knulle rundt innad i gruppen:deng

Men det er fordeler med det også, som når man danser med syv jenter på en klubb, da er det ikke umulig at andre jenter i klubben legger merke til en og tenker "han var populær, han må jeg ha" :thanks

Men nå har jo jeg dame så har vel ikke lov å tenke sånn

 

Velkommen til Asia. Her inngår dasspapir som en av tingene man alltid må ha på seg utenfor turistbyene..

Dette er bilder fra ett sted vi bodde i 3døgn i Laos, stedet het Organic Farm dere kan jo tenke dere maten vi spiste der:puke:

 

Og sånn var dassene:

 

SL730385.jpg

 

Trenger en liten forklaring kanskje? Hullet er til å drite\pisse osv på, og slangen til høyre er til å spyle seg i ræva med, mmmhhmmm. Derfor har man alltid dasspapir på seg her nede.

 

Var vanlige doer på farmen også:

SL730384.jpg

Samme opplegget her, har du ikke med eget dasspapir må du spyle:watchout

Den bøtta til venstre i bilde er for å skylle ned, du må ta vann fra denne bøtta med en øse og helle det oppi dassen for å få skylt ned...For å gjøre det hele bedre var dette dasser med åpne tak og lyset på hele natten, så en tur på dassen på kvelden betød også febrilsk vifting med armene og lettere panikk ettersom det ene krapylet etter det andre kom seg inn på avlukket..

Håper dere satt pris på dagens leksjon i Asia dasser:)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår