Type R Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Har kjøpt meg Carbon spoiler til CTR'en,og i den forbindelse vurderer jeg også å lakkere taket i en "carbon lignende" farge.... hva syns folket her inne om det?! Skal også ha carbon panser med tiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hadde lakka det i Gunmetal grey(eller hva fen der heter:D) den er pen synes JEG hevrtfall. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Ingen flere her som har en mening om saken?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 blir jo bare teit når vingen og panseret er carbon, så ser man et skille med en annen farge mellom dem... lakk alt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg