tpower Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 fin bil shø, bruker å stå atme der jeg bor av å til... er en hvit supra mk3 der å noen ganger:P høres når de kommer Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamferdrops Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Ja, de leker ikke akkurat butikk de folka der. Har sett supraen og, den med Xenon grøftlys, ikke sant? Sykt deilige biler begge to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Er denna karen glad i å pendle til treff, eller er dette en annen? Spotted på Motorfestivalen på Exporama (Lillestrøm). edit; oppklarte kanskje dette nå, at han ikke er fra trondheim.. hvis ikke noen mener det / eier er på forumet? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamferdrops Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Fine bilder, men tror nok ikke det er den vi snakker om. Den som går i trondheim har annet emblem på panseret, også tror jeg den har oransje blinklys i fangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hmm nei mener å ha sett den der med silvia merke i fronten ja.. øhm eller ja så vell ikke så mye i det den passerte.. Fy faen for en bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 det står bare silvia bak på den;) Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Ja, hører nok kanskje til på Østlandet den der fant jeg ut :op: Flott bil dog. Skulle gjerne sett ei leppe på bakfangeren men.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamferdrops Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hehe, fine biler ja. Syns den i trondheim er hakket råere da :p Også SKYLINEMOTOR da!!! omg, blir øm i knærne jeg. Jaja, vi får trøste oss med at han helt sikkert har større dekk- og bensinutgifter enn oss normale :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg