acemaster Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hei hei! Skal kjøpe meg en golf 2 så jeg lurer på om hva dere syns om den her?Det er en GTI 16V 88 model og har gått 180.000km (100%original) :D , akkurat nå er det en mann på 40 som eier den! Lurer på hva dere syns om den og hvor mye hadde dere gitt for bilen der? Takker for alle svar :) Det er flere bilder der når dere først trykker på bilde der :) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg ville ikke ha gitt mere enn 17-18. Men det er min mening bare. Sikkert andre som har mer peiling på hva de ligger i pris. Men er den i god stand syns jeg den er verd det. Hadde jo ikke gått langt heller, så.. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg ville ikke ha gitt mere enn 17-18. Men det er min mening bare. Sikkert andre som har mer peiling på hva de ligger i pris. Men er den i god stand syns jeg den er verd det. Hadde jo ikke gått langt heller, så.. Syns golfen der er perfekt jeg! Den er i veldig bra stand i følge eieren , ikke rust, tipp topp motor og gir kasse, eneste som ikke virker er hånd brekket , han vil ha 20.000kr for den! pruta den ned fra 23.000 jeg :P men må helt ned i oslo å hente den( golf gal jeg altså) bor i sør trøndelag btw ^^ Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 20-25 000 syns jeg.. så veldig fin ut den der Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 20-25 000 syns jeg.. så veldig fin ut den der Det hørtes ut som om at jeg ikke betaler for mye da :) Har lest masse innlega av deg og ser at du har peiling på golf :D Det kommer til å bli min første bil og :D Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Det hørtes ut som om at jeg ikke betaler for mye da :) 20k tror jeg er en helt grei pris ja. Har lest masse innlega av deg og ser at du har peiling på golf :D Det kommer til å bli min første bil og :D Hehe, Golf er en relativt lett bil å jobbe med og man lærer mye underveis.. kunne nesten ikke no om bil og golf før jeg kjøpte den så.. Hvis du har tenkt til å gjøre litt med bilen, så vil jeg anbefale deg å melde deg inn i http://www.vwaudi-club.no Koster 400kr, men det er verdt det. får utrolig mye hjelp på forumet der til alt mulig:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Snakket nettopp med fyren som hadde golfen der! Den er solgt :S Snakka me han for noen dager siden å skulle dra å hente den i helga , men men får vell finne en annen en! men så strøken som den der tror ikke jeg finner noe mere :( men golf blir det ihvertfall :D Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg