volvolars Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Noen som vet om det lar seg gjøre og bruke 4x4 systemet fra Land Cruiser på en Dyna ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det gamle LC-systemet kan kanskje bygges om men ikke de nyeste utgavene.Og godkjenning kan en vel bare drømme om. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Har hørt rykter om at Dyna har blitt levert med 4x4 i Japan bla. Er vel mye Land Cruser i denne bilen skulle jeg tro. Tenkte jeg skulle bruke deler fra den lange land cruser vagon som ble produsert fra 82 til 87. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Noen som vet om det er mye jobb og bytte clurts på denne gamle dynaen ? Og om hvor jeg kan få tak i det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg