708 Racing Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Sitter her på nettet å ser litt etter nye høytaler i bilen. En BMW E36 cab fra 94, med plass for 10 høytalere. Men er det noen som vet størrelsen på høytalerene, og om det er noe begrensning på dybden i forhold til magneten og slikt... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Har ikke plass til like mange høyttalere som deg. har bare diskant i dørene. Høyttalerne nede på sidene foran er 5.25" Høyttalerne bak er også 5.25" det er godt med dybde så det skal ikke være noe problem. Men du må regne med å tilpasse en del bak. Fordi orginalhøyttaleren står fast i en tilpasset plastikk ramme som er så godt som umulig å feste noe i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Har ikke plass til like mange høyttalere som deg. har bare diskant i dørene. Høyttalerne nede på sidene foran er 5.25"Høyttalerne bak er også 5.25" det er godt med dybde så det skal ikke være noe problem. Men du må regne med å tilpasse en del bak. Fordi orginalhøyttaleren står fast i en tilpasset plastikk ramme som er så godt som umulig å feste noe i... er ikke mulig å bruke opp igjen det da, om jeg skaffer de nye høytalerene i samme størrelse? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 er ikke mulig å bruke opp igjen det da, om jeg skaffer de nye høytalerene i samme størrelse? med litt tilpassning er det nok mulig.. men de passer garantert ikke rett inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Er det ikke mulig å bruke noe her fra da? http://iceaudio.no/?func=varer&ID=119&PHPSESSID=db7100b84d578b6ba87accdbb14182b9 Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Er det ikke mulig å bruke noe her fra da?http://iceaudio.no/?func=varer&ID=119&PHPSESSID=db7100b84d578b6ba87accdbb14182b9 De har ikke noe til cab ser det ut til.. det enkleste er bare å tilpasse de orginale eller bytte de ut med litt kryssfiner eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Det er jo mulig de har flere adaprtere på lager, så det går jo ann å spørr. Men det er klart, alt kan modifiserest. Kan ha det mye gøy med en håndoverfres ;) Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg