boner Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 :scared jeg har en 93mod 240 som er gått 223000 den begynte plutselig å svive rart etter at jeg spant en runde så begynte varsellampa for airbag'en å lyse, speedometeret viste rar hastighet og så stoppa den til slutt fikk starta den igjen men da ville den kun svive med gaspedalen så vidt over tomgang hvis jeg speeda mer så kutta tenninga. lurer på om det kan være dårlig kontakt i tenningslåsen er det andre som har litt mer peiling enn meg? :volvopower: old volvos never die, they only go faster :volvopower: Siter -96 volvo 960 2.5 -71 volvo 142 -89 volvo 245 -93 volvo 240 Kræsja og solgt old volvos never die, they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 kan være tennings låsen ja.. men det kan også være dårlig batteri.. jeg hadde de samme symptonene på min og det var skikkelig rævva batteri!! Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg