morty4runner Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 heisann, har problemer med min 98 Vectra 1.6 stasj. det er vell den såkalte egr ventilen, men hvor i huleste sitter denne? noen bilder,linker hadde vært knall da bilen er meget kranglete :( mvh. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Bilder har jeg ikke, men den sitter inn mot torpedoveggen ca midt bak på motoren. Trangt (håper jeg ikke husker feil nå) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty4runner Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Bilder har jeg ikke, men den sitter inn mot torpedoveggen ca midt bak på motoren. Trangt (håper jeg ikke husker feil nå) er den mekanisk eller elektronisk? vet du hvordan den ser ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg