Remi T Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 http://www.kollevold.no/ Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 takker for alle svar folkens:) da blir det nok plystring iløpet av uka:D Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 dere som har brukt anna oljefilter?? fra bla clio.. Ser mange kapper å sveiser i downpipen for å få best mulig passform, men på bilen min passet JT anlegget utmerket.. Noen som har bilde av ett clio filter ved siden av ett orginalt filter?? Har ikke mange cm å gå på:P Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 dere som har brukt anna oljefilter?? fra bla clio.. Ser mange kapper å sveiser i downpipen for å få best mulig passform, men på bilen min passet JT anlegget utmerket.. Noen som har bilde av ett clio filter ved siden av ett orginalt filter?? Har ikke mange cm å gå på:P Ikke finn på å ha oljefilteret stående oppi downpipen, blir alt for nært selv med JT...et Clio-filter er et par cm kortere enn det vanlige, og det er uansett alt for lite egentlig...er jo beregna på 1.1-liters motor. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 noen som har bilder? Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Clio filter fungerer utmerket, jeg har hverken hørt om eller selv opplevd noe som helst problem med å bruket det. Har ikke no bilde tilgjengelig nå, men skal se om jeg kan få tatt et i helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg