abcandreas Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Klokken og grade viser displayet mitt er fucka, det mangler også noen lys, lys.. sånn så grøftelys osv.. den halve delen av speedoen lyser heller ikke. Hvile pærer skal på her? Vansklig å skifte? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 gå på dioder.no og bestill dashbordlys til vectra b:-D Kjøpte blåttlys til min, og det ble knallstilig:-P når du ska skifte det, så må du ut med hele "greia" hele den som er i glass, har en link en plass om hvordan man jør det, men har den ikke her, kan gi den til deg senere.. Tåkelyspære er H3:- Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraB97 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 sjekk ut: http://www.vvoc.com/forum/showthread.php?t=21449 beskrivelse av jobben du må jøre ;) Siter 97 Vectra B 86 Kadett GSI 79 Chevrolet Caprice Sedan 305 V8 Burn Rubber, Not Your Soul ;) Bilgalleriet Mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Viser ikke meg hvordan jeg kan fikse displayet =( Bilde kommer, 2sek Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Joki Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 va en fyr her på forumet som sleit med det samme. Han testa visst en måte å fikse det p åmen føkka det i siste liten så han fant ikke ut om det funka. Va vist snakk om å ta ut selve displayet å rengjøre no kontaktpunkter å slikt. Skikkelig pirk... Tror det involverte no lodding også... Siter 2007 Nissan Navara 35" 2009 BMW 320 XDRIVE 1983 Golf 1,5C X 2008 Polaris RMK Shift 600X 2006 Volvo S40X 1996 Ford MondeoX 1986 Toyota LandcruiserX 1996 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg